Kjøpsbetingelser
ForretningsbetingelserKjøpsbetingelserBetingelsene kort fortaltFordi du er så grei å kjøper produkter av oss – sender vi så raskt vi kan. Om du har spørsmål er det bare å ta kontakt! Det er trygt og enkelt å handle hos oss, og vi vil at alle kunder skal bli fornøyde! Betaling og sikkerhetAlle kjøp foretatt via denne hjemmesiden foregår mellom deg, som kunde ogFirtal Web A/S Møgelhøj 8 8520 Lystrup CVR-nr: 30 23 87 61. Klarna Checkout Når du aksepterer ditt kjøp hos oss godkjenner du våre og Klarnas kjøpsvilkår. Ordrebekreftelse: Alle ordrer bekreftes automatisk (via e-post), og du vil innenfor maks 10 timer på hverdager, motta beskjed via e-post dersom det skulle være problemer med levering (restordre/utsolgte produkter). Vi opplever per dags dato problemer med Googles G-mail som legger våre ordrebekreftelser i spamfilteret. Vi gjør brukere av G-mail oppmerksomme på dette Betaling: Ordrer kan utelukkende skje med betalingskort via hjemmesiden: Kredittkort: Bildet nederst til høyre, viser hvilke kort vi aksepterer (Dankort, Visa/Dankort, Visa, MasterCard, Visa Electron og Maestro Card). Made4men anvender en betalings-gateway fra Epay. Kommunikasjonen med denne betalingsløsningen er testet av PBS. Alle kortdata sendes 100% kryptert. Dersom vi ikke er i stand til å levere hele ordren, kan vi redusere din betaling til til din nye ordretotal. Vi kan derimot ikke øke beløpet såfremt du ønsker å tilføye en eller flere varer. Betaling iflg. særlig avtale: Ved særlig avtale kan du betale via forskuddsfaktura eller vi kan hjelpe deg på telefonen med å benytte ditt betalingskort, dersom du er i tvil eller sjeldent handler på nett. Du kan kontakte vårt kundesenter på kundeservice@firtal.com og opplyse hvilke varer du ønsker å bestille - vi hjelper deg gjerne. OBS: Ved kontooverførsel er du ikke dekket under den normale innsigelsesordningen. De litt lengre betingelseneAvtalenAvtalen mellom kjøper og selger består av opplysningene selgeren gir om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken (under her blant annet opplysninger om varens type, mengde, kvalitet, andre egenskaper, pris og leveringsbetingelser), eventuell direkte korrespondanse mellom partene (for eksempel e-post) samt salgsbetingelsene. Ved motstrid mellom opplysningene selgeren har gitt om kjøpet i bestillingsløsningen i nettbutikken, direkte korrespondanse mellom partene og vilkårene i salgsbetingelsene, går den direkte korrespondansen mellom partene og opplysningene gitt i bestillingsløsningen foran salgsbetingelsene, så fremt det ikke går imot bindende lovgivning. Partene Firmanavn: Firtal Web A/S Organisasjonsnr: DK-30238761 Kontaktadresse: Møgelhøj 8, 8520 Lystrup, Danmark E-post: customerservice@firtal.com Telefon: +47 38 99 48 10 Kjøper er den person som foretar bestillingen. Priser og portokostnad Alle priser er oppgitt i norske kroner, inkludert MVA og toll. Porto kommer i tillegg på alle bestillinger. Leveringstid Bestillinger lagt inn før klokken 15:00 blir vanligvis sendt samme dag. I noen tilfeller kan det ta 1-2 dager ekstra, men vi gjør vårt beste for å holde leveringstiden så kort som mulig. Alle varer blir sendt direkte fra vårt lager i Aarhus i Danmark. Oppkravsbestillinger Vi har dessverre sluttet med postoppkrav pga. at for mange ikke henter varene sine. Personopplysninger Informasjonen vi mottar når du registrer deg vil kun bli brukt til varedistribusjon og til å sende deg informasjon fra nettbutikken. Vi behandler bare de personopplysningene som du oppgir til oss, og som er nødvendige for at vi skal kunne gjennomføre våre forpliktelser overfor deg. Du har på forespørsel rett til å få opplyst hvilke opplysninger vi har registrert om deg, og til å kreve disse opplysningene slettet. Vi vil aldri videreselge mailinglister eller annen informasjon til tredjeparter. Vi forbeholder oss retten til å avvise ordrer. Alle personlige opplysninger må være korrekte (tlf. nr, navn og adresse) for at ordren skal godkjennes. Falske ordreinnleggelser, forsøk på svindel, dokumentforfalskning eller annen kriminell oppførsel blir meldt til politiet. Forretningsbetingelser Hvis du er statsborger i et annet EU-medlemsland enn Danmark, kan du klage via EU-Kommisjonens online klageportal www.ec.europa.eu Ved innsendelse av en klage skal du angi vår e-postadresse: customerservice@firtal.com Angrerett og ReturAngrerett -Angreretten begynner på det tidspunktet du mottar varen. - Du har 21 dagers retur-/angrerett. - Du har naturligvis to års reklamasjonsrett, som gjelder fra den dagen du mottar varene dine. Før vi kan håndtere returnering din, en garanti sak eller reklamasjon er det nødvendig at du kontakter kundeservise og forklarer problemstillingen din - de vil ta stilling til, om du kan få et nytt produkt, om du skal sende tilbake varen eller om det ikke er en sak vi kan hjelpe med. OBS: Vi kan ikke garantere at du får pengene retur for en vare, før vi har sett på varen i varemottagelsen vår. Hvis vi mottar en vare, som ikke kan returneres (f.eks. pga. åpen emballasje eller fordi du selv har skyld i defekten) sender vi varen retur til deg.
|
Meld deg på vårt nyhetsbrev - spar opp til 40% og få masse god inspirasjon.