Ofte stilte spørsmål
Finn svar på spørsmålene dine her
Vi prøver alltid å sende bestillingen din så raskt som mulig. Vi mottar varer fra våre leverandører hver ukedag, og siden vi lagerfører de fleste produktene kan vi levere veldig raskt.
Hvis bestillingen din er sendt og du ikke har mottatt den senest 3 dager etter utsendelse, ta gjerne kontakt med oss. Vi leverer innen 2-6 virkedager.
Dessverre har ordrebekreftelser en tendens til å havne i SPAM-filteret ditt, så prøv alltid å se der først. Ditt SPAM-filter kan også kalles "Uønsket e-post" eller "Reklame", avhengig av e-postsystemet ditt.
Heldigvis skjer det sjelden at systemet vårt ikke sender en ordrebekreftelse til e-postadressen du oppga ved bestillingen – og faktisk er det ofte rett og slett fordi du har oppgitt feil e-postadresse.
Ønsker du bekreftelse på at bestillingen din har gått gjennom, trenger du bare å sende en e-post hvor du oppgir ditt fulle navn og e-postadressen du registrerte deg med på made4men.no.
Vi vil da sjekke om bestillingen har gått gjennom og kommer tilbake til deg så snart som mulig.
Hvis noe mangler i bestillingen din, beklager vi selvfølgelig veldig! Vi er kun mennesker og av og til gjør våre dyktige lagermedarbeidere en feil.
Det er mest sannsynlig bare en pakkefeil, og det skal vi selvfølgelig fikse så fort vi kan. Bare skriv en e-post til vår kundeservice og beskriv feilen - og oppgi ordrenummeret ditt. Vi vil da undersøke saken og få tilsendt den manglende varen så snart som mulig.
Dersom du har mottatt et annet produkt enn det bestilte, vil vi be deg sende bilde av varen, samt strekkoden på varen. Da har vi mulighet til å undersøke hvordan denne beklagelige feilen kunne skjedd. Og selvfølgelig skal vi rette det.
SLIK GJØR DU DET: Skriv en e-post til: kundeservice@made4men.dk
Det er mest sannsynlig bare en pakkefeil, og det skal vi selvfølgelig fikse så fort vi kan. Bare skriv en e-post til vår kundeservice og beskriv feilen - og oppgi ordrenummeret ditt. Vi vil da undersøke saken og få tilsendt den manglende varen så snart som mulig.
Dersom du har mottatt et annet produkt enn det bestilte, vil vi be deg sende bilde av varen, samt strekkoden på varen. Da har vi mulighet til å undersøke hvordan denne beklagelige feilen kunne skjedd. Og selvfølgelig skal vi rette det.
SLIK GJØR DU DET: Skriv en e-post til: kundeservice@made4men.dk
Du står fritt til å kansellere en bestilling hos oss hvis den ikke allerede pakkes eller allerede er sendt – vi kan dessverre ikke stoppe den. Våre lagerfolk pakker raskt, så vi kan ikke alltid garantere at vi kan kansellere det.
Du kan kansellere bestillingen din her
Ønsker du den kansellert, må du skynde deg og kontakte vår kundeservice samme dag som bestillingen er lagt inn dersom du ønsker å kansellere den. Vår kundeservice svarer raskt på e-post på customerservice@firtal.com.
Vennligst oppgi ordrenummeret ditt, så vil vi undersøke om vi kan klare å kansellere bestillingen din og i så fall bekrefte kanselleringen. Når du ikke kontakter oss før bestillingen din er sendt fra vårt pakkeri, kan du alltid returnere den – men vi vil selvfølgelig gjøre alt for å prøve å kansellere den.
Du kan også nekte mottak når pakken din er levert, eller returnere pakken til oss selv - se poenget: Kan jeg returnere et produkt/ordre?.
Hvis du nekter mottak, vil pakken bli returnert til oss. Hvis du velger denne løsningen, vennligst kontakt vår kundeservice på e-post og informere oss om dette i god tid, slik at vi kan refundere beløpet for din bestilling så raskt som mulig når pakken er returnert til oss.
I den forbindelse gjør vi oppmerksom på at Teller og PBS, som håndterer krediteringen, noen ganger kan ha en ventetid på 3-7 dager, så det kan ta litt tid før du kan se pengene på kontoen din igjen.
Du kan kansellere bestillingen din her
Ønsker du den kansellert, må du skynde deg og kontakte vår kundeservice samme dag som bestillingen er lagt inn dersom du ønsker å kansellere den. Vår kundeservice svarer raskt på e-post på customerservice@firtal.com.
Vennligst oppgi ordrenummeret ditt, så vil vi undersøke om vi kan klare å kansellere bestillingen din og i så fall bekrefte kanselleringen. Når du ikke kontakter oss før bestillingen din er sendt fra vårt pakkeri, kan du alltid returnere den – men vi vil selvfølgelig gjøre alt for å prøve å kansellere den.
Du kan også nekte mottak når pakken din er levert, eller returnere pakken til oss selv - se poenget: Kan jeg returnere et produkt/ordre?.
Hvis du nekter mottak, vil pakken bli returnert til oss. Hvis du velger denne løsningen, vennligst kontakt vår kundeservice på e-post og informere oss om dette i god tid, slik at vi kan refundere beløpet for din bestilling så raskt som mulig når pakken er returnert til oss.
I den forbindelse gjør vi oppmerksom på at Teller og PBS, som håndterer krediteringen, noen ganger kan ha en ventetid på 3-7 dager, så det kan ta litt tid før du kan se pengene på kontoen din igjen.
Vi kan dessverre ikke garantere at vi kan gjøre endringer i bestillingen din, da de er raske til å behandle bestillinger på vårt lager, men vi vil gjerne prøve. Kontakt oss så snart som mulig etter bestilling, så undersøker vi om det er mulig.
Men uansett hva, er det ikke mulig å legge til varer i bestillingen din. Betalingen din er sikret gjennom NETS, så vi kan aldri ta ut et høyere beløp enn du opprinnelig bestilte og godkjente. Din sikkerhet er vår høyeste prioritet.
Men uansett hva, er det ikke mulig å legge til varer i bestillingen din. Betalingen din er sikret gjennom NETS, så vi kan aldri ta ut et høyere beløp enn du opprinnelig bestilte og godkjente. Din sikkerhet er vår høyeste prioritet.
Du kan legge til gave- og rabattkoder på bestillingen din slik at du får rabatt eller gave inkludert i bestillingen din. Gave-/rabattkoden legges inn i handlekurven eller ved registrering av dine opplysninger.
Du skriver inn koden i feltet: "Skriv inn gavekortnummer eller rabattkode..."
Hvis koden ikke fungerer, vennligst sjekk om bokstavene er store eller små eller om det er et mellomrom et sted.
Er det en rabattkode du har mottatt på e-post?
Når du mottar rabattkoder eller tilbud via nyhetsbrevene, settes det ofte kriterier for når du kan bruke koden. Vi anbefaler derfor at du leser e-posten og informerer deg om vilkårene som må være oppfylt for at du skal bruke koden.
Fakturaen din blir faktisk ikke sendt til deg automatisk. Verken elektronisk eller i pakken du mottar. Du vil i stedet motta en ordrebekreftelse på e-post.
Trenger du en faktura kan du alltid kontakte vår kundeservice og be om å få den sendt.
Du får alltid gratis frakt når du velger Helthjem hjemlevering og bestiller for over 700 kr. Bestiller du for under 700 kr. er vi tvunget til å belaste 79 kr. for levering.
Dersom du ikke har mulighet til å velge Helthjem hjemlevering, gir vi gratis frakt hos PostNord Pakkeshop.
Dersom du ikke har mulighet til å velge Helthjem hjemlevering, gir vi gratis frakt hos PostNord Pakkeshop.
Det skyldes, højst sandsynligt, at din pakkes mål og vægt overskrider Helthjem's begrænsninger på hjemmelevering. Din forsendelse må højst veje 5 kg (inkl. emballage).
Dessverre, når en ordre overskrider størrelse og/eller vekt, forsvinner alternativet. Du kan imidlertid alltid velge PostNord Pakkeshop som leveringsmåte.
Vi vil helst sende din ordre med hjemmelevering, hvis du har bestilt dette. Hvis det ikke er muligt at levere pakken til døren, eller hvis dette findes usikkert, så omdirigerer Helthjem den til en Helthjem pakkeshop i dit nærområde.
Er din pakke havnet i en pakkeshop, kan det også skyldes, at pakken er for stor. Din forsendelsemå højst veje 5 kg (inkl. emballage) med hjemmelevering.
Når en ordre overstiger størrelse og/eller vekt, må vi dessverre endre forsendelsen til en pakkebutikk hvor det ikke er samme størrelse/vekt begrensning, da Helthjem kjører biler til pakkebutikken
Er din pakke havnet i en pakkeshop, kan det også skyldes, at pakken er for stor. Din forsendelsemå højst veje 5 kg (inkl. emballage) med hjemmelevering.
Når en ordre overstiger størrelse og/eller vekt, må vi dessverre endre forsendelsen til en pakkebutikk hvor det ikke er samme størrelse/vekt begrensning, da Helthjem kjører biler til pakkebutikken
Hvis du har lagt inn ufullstendig leveringsinformasjon - og dette skjer ganske ofte - så skriv til oss så snart som mulig på customerservice@firtal.com.
Du må ganske enkelt oppgi ditt ordrenummer og riktig informasjon, og dersom bestillingen ikke er pakket enda kan vi rette feilen og sende bestillingen din til deg med riktig informasjon.
Skulle bestillingen sendes med feil navn/adresse vil den mest sannsynlig havne i en pakkebutikk, så lenge adressen er ugyldig. Hvis den leveres til adressen du oppga ved en feiltakelse, vennligst kontakt husstanden på denne adressen.
Skynd deg å kontakte oss slik at vi kan få rettet opp adressen før bestillingen din sendes. Å feile er menneskelig, og mange har gjort det før deg 😃
Du må ganske enkelt oppgi ditt ordrenummer og riktig informasjon, og dersom bestillingen ikke er pakket enda kan vi rette feilen og sende bestillingen din til deg med riktig informasjon.
Skulle bestillingen sendes med feil navn/adresse vil den mest sannsynlig havne i en pakkebutikk, så lenge adressen er ugyldig. Hvis den leveres til adressen du oppga ved en feiltakelse, vennligst kontakt husstanden på denne adressen.
Skynd deg å kontakte oss slik at vi kan få rettet opp adressen før bestillingen din sendes. Å feile er menneskelig, og mange har gjort det før deg 😃
Stopptidene viser når du må bestille innen, for å få bestillingen din i neste forsendelse.
Stopptidene varierer mellom de forskjellige transportørene vi bruker. Nedenfor kan du se når du må ha bestilt for å ha med deg bestillingen ved neste henting. Vi sender med valgt transportør.
Man-Torsdag | Fredag | Lørdag | Søndag | |
Helthjem | 16:00 | 16:00 | Ingen | Ingen |
PostNord | 17:30 | 16:00 | Ingen | Ingen |
Hvis pakken din ikke har ankommet i løpet av den lovede leveringstiden, må du kontakte vår kundeservice: customerservice@firtal.com innen 5 dager, slik at vi kan be om pakken fra fraktselskapet. Som oftest blir pakken raskt lokalisert og levert til deg.
Dersom pakken din ikke kommer frem etter forespørselen, vil vi som avsender av pakken selvfølgelig erstatte den for deg og sende en ny.
Husk å notere ditt ordrenummer og/eller pakkenummer på din henvendelse når du kontakter oss angående problemet.
Dersom pakken din ikke kommer frem etter forespørselen, vil vi som avsender av pakken selvfølgelig erstatte den for deg og sende en ny.
Husk å notere ditt ordrenummer og/eller pakkenummer på din henvendelse når du kontakter oss angående problemet.
Skulle du uventet angre på kjøpet, har du 14 dagers angrerett. Angreretten løper fra den dagen du mottok varen din. Du må bare gi beskjed til vår kundeservice før de 14 dagene er ute.
Skriv ut og fullfør dette dokumentet og legg det ved pakken. Det er viktig at du gjør begge deler – ellers kan det forlenge håndteringstiden.
Du må betale for retur av produktet selv, vi refunderer ikke denne kostnaden.
Dessverre vil ikke returnerte varer uten ordrenummer sendes. Vi kan ikke garantere at du får pengene tilbake for et produkt før vi har undersøkt produktet i vårt varemottak. Hvis vi mottar et produkt du ikke kan returnere (f.eks. på grunn av ødelagt emballasje eller fordi du selv er skyld i feilen) sender vi bare produktet tilbake til deg.
Du mister angreretten dersom du bryter forseglingen på varer som av helsevern- eller hygienegrunner ikke er egnet for retur.
Hvis ett eller flere av produktene dine har gått i stykker under frakt, vennligst skriv til oss innen 5 dager etter at du har mottatt pakken.
E-postadresse: customerservice@firtal.com
E-postadresse: customerservice@firtal.com
Vi skal have nogle billeder fra dig, som du skal sende med i mailen, så vi selv kan vurdere skadens omfang. De billeder vi skal bruge er:
Selve pakken(min. et billede hvor man kan se pakkelabel), Indpakningen som lå ved produkterne i pakken, Det/de produkt/produkter, som har taget skade.
OBS: det er meget vigtigt, at du gemmer både pakken, indpakningen og produktet, der har taget skade, indtil vi har været i dialog omkring problemet, og indtil vi har løst det for dig. På forhånd tak.
Selve pakken(min. et billede hvor man kan se pakkelabel), Indpakningen som lå ved produkterne i pakken, Det/de produkt/produkter, som har taget skade.
OBS: det er meget vigtigt, at du gemmer både pakken, indpakningen og produktet, der har taget skade, indtil vi har været i dialog omkring problemet, og indtil vi har løst det for dig. På forhånd tak.
Når du skal betale for bestillingen din, kan du betale med kredittkort, Klarna eller Vipps mobilbetaling. Vi støtter følgende betalingskort:
Visa
Visa Electron
MasterCard
Maestro
Visa Electron
MasterCard
Maestro
I henhold til lovverket kan vi kun ta ut penger fra kortet ditt når varene sendes til deg.
Når du legger inn bestillingen og legger inn betalingsinformasjonen din eller betaler med Vipps, godtar du ganske enkelt at vi kan hente inn betalingen din når bestillingen din sendes.
Når bestillingen er sendt vil du oppleve at pengene blir trukket fra kontoen din. Gruppenavnet vårt vil vises på kontoutskriften din: Firtal Web.
Når en ordre kanselleres, vil også betalingen bli kansellert. Ingenting vil derfor bli trukket fra banken din
Når du legger inn bestillingen og legger inn betalingsinformasjonen din eller betaler med Vipps, godtar du ganske enkelt at vi kan hente inn betalingen din når bestillingen din sendes.
Når bestillingen er sendt vil du oppleve at pengene blir trukket fra kontoen din. Gruppenavnet vårt vil vises på kontoutskriften din: Firtal Web.
Når en ordre kanselleres, vil også betalingen bli kansellert. Ingenting vil derfor bli trukket fra banken din
I Norge er det ikke lov å ta ut penger for en ordre før den er sendt. Det finnes imidlertid betalingskort hvor beløpet reserveres rett etter kjøpet.
Hvis du har fullført en bestilling og betalt med MasterCard eller VISA Electron, og deretter kansellert bestillingen din, vil beløpet fortsatt være reservert på kontoen din.
Denne reservasjonen varer i 28 bankdager og kan ikke fjernes av andre enn banken din. Reservasjonen utløper automatisk etter de 28 bankdagene.
Om du kan få slettet en reservasjon avhenger av kortholderreglene som fulgte med deg da du fikk kortet. Reglene fra bank til bank er veldig like, men kan variere, så kontakt banken din for mer info. Eller kanskje vente. at de 28 bankdagene er gått og reservasjonen avsluttes automatisk.
Made4men har ikke tilgang til å få denne reservasjonen slettet, det er kun din bank.
Hvis du har fullført en bestilling og betalt med MasterCard eller VISA Electron, og deretter kansellert bestillingen din, vil beløpet fortsatt være reservert på kontoen din.
Denne reservasjonen varer i 28 bankdager og kan ikke fjernes av andre enn banken din. Reservasjonen utløper automatisk etter de 28 bankdagene.
Om du kan få slettet en reservasjon avhenger av kortholderreglene som fulgte med deg da du fikk kortet. Reglene fra bank til bank er veldig like, men kan variere, så kontakt banken din for mer info. Eller kanskje vente. at de 28 bankdagene er gått og reservasjonen avsluttes automatisk.
Made4men har ikke tilgang til å få denne reservasjonen slettet, det er kun din bank.
Hvis du av en eller annen grunn angrer på kjøpet etter at pakken er sendt, kan du fortsatt bruke angreretten ganske enkelt.
Vi henviser, for sikkerhets skyld, til våre forretningsbetingelser, slik at du alltid har de fullstendig oppdaterte og gjeldende betingelsene:
Hvis du allerede vet at du ikke vil ha pakken din og den er på vei, har du ulike muligheter for å nekte mottak. Med Postnord og Helthjem kan du nekte mottak og med Parcelshop kan du avstå fra å hente pakken slik at pakken automatisk sendes tilbake til oss.
Når vi har mottatt pakken setter vi pengene tilbake på kortet du har betalt med.
Hvis du har mottatt bestillingen din og har angret på kjøpet, er du velkommen til å sende bestillingen tilbake til oss.
I begge tilfeller, husk å skrive til vår kundeservice innen kl e-post som informerer deg om at du har angret på kjøpet. Her er du hjertelig velkommen til å oppgi ditt ordrenummer slik at vi raskt og enkelt kan behandle din sak når den kommer inn døren.
Vi henviser, for sikkerhets skyld, til våre forretningsbetingelser, slik at du alltid har de fullstendig oppdaterte og gjeldende betingelsene:
Hvis du allerede vet at du ikke vil ha pakken din og den er på vei, har du ulike muligheter for å nekte mottak. Med Postnord og Helthjem kan du nekte mottak og med Parcelshop kan du avstå fra å hente pakken slik at pakken automatisk sendes tilbake til oss.
Når vi har mottatt pakken setter vi pengene tilbake på kortet du har betalt med.
Hvis du har mottatt bestillingen din og har angret på kjøpet, er du velkommen til å sende bestillingen tilbake til oss.
I begge tilfeller, husk å skrive til vår kundeservice innen kl e-post som informerer deg om at du har angret på kjøpet. Her er du hjertelig velkommen til å oppgi ditt ordrenummer slik at vi raskt og enkelt kan behandle din sak når den kommer inn døren.
Dersom varen har mistet verdi og dette er fordi du har brukt den på en annen måte enn det som var nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og virkemåte, kan du kun få en del eller ingenting av kjøpesummen tilbake.
Varene skal returneres i originalemballasje, og ev beskyttende emballasje rundt produktet må ikke brytes. Du har med andre ord plikt til å returnere varen i vesentlig samme stand og mengde som den ble mottatt
Levering av forseglede varer som av helsevern- eller hygienegrunner ikke er egnet for retur, og hvor forseglingen er brutt etter levering, kan vi dessverre ikke refundere.
Du mister angreretten dersom du bryter forseglingen på varer som av helsevern- eller hygienegrunner ikke er egnet for retur.
Varene skal returneres i originalemballasje, og ev beskyttende emballasje rundt produktet må ikke brytes. Du har med andre ord plikt til å returnere varen i vesentlig samme stand og mengde som den ble mottatt
Levering av forseglede varer som av helsevern- eller hygienegrunner ikke er egnet for retur, og hvor forseglingen er brutt etter levering, kan vi dessverre ikke refundere.
Du mister angreretten dersom du bryter forseglingen på varer som av helsevern- eller hygienegrunner ikke er egnet for retur.
Du har naturligvis to års klagerett, som gjelder fra den dagen du mottar varene dine.
Hvis varen er ødelagt under frakt ved ankomst, må du reklamere innen 5 dager etter at du oppdaget feilen. Ellers har du rett til å klage i 24 måneder etter kjøpslovens bestemmelser dersom et produkt går i stykker.
Bare send en e-post til vår kundeservice og beskriv problemet. Sørg for å oppgi relevant ordrenr. og hvilken vare det er snakk om i e-posten.
Ikke send noe tilbake til oss før du har skrevet til oss. Vi kan ofte hjelpe raskere og bedre.
Hvis varen er ødelagt under frakt ved ankomst, må du reklamere innen 5 dager etter at du oppdaget feilen. Ellers har du rett til å klage i 24 måneder etter kjøpslovens bestemmelser dersom et produkt går i stykker.
Bare send en e-post til vår kundeservice og beskriv problemet. Sørg for å oppgi relevant ordrenr. og hvilken vare det er snakk om i e-posten.
Ikke send noe tilbake til oss før du har skrevet til oss. Vi kan ofte hjelpe raskere og bedre.
Ikke send noe tilbake til oss før du har skrevet til oss. Vi kan ofte hjelpe raskere og bedre enn du tror 😃
Du har naturligvis to års klagerett, som gjelder fra den dagen du mottar varene dine.
Hvis varen er ødelagt under frakt ved ankomst, må du reklamere innen 5 dager etter at du oppdaget feilen. Ellers har du rett til å klage i 24 måneder etter kjøpslovens bestemmelser dersom et produkt går i stykker.
For klarhetens skyld henviser vi til våre vilkår og betingelser:
I praksis er det imidlertid ikke så langdrygt som loven gjør det til.
– Du kan enten få varen reparert, byttet, pengene tilbake, eller prisen redusert, avhengig av den konkrete situasjonen. (Forutsatt at klagen er berettiget, selvfølgelig)
Du kan som regel kun klage på feil som viser seg inntil to år etter at du har mottatt varen. For varer med begrenset holdbarhet er klageretten begrenset av holdbarhetsperioden.
Oppdager du en feil må du raskt kontakte vår kundeservice – og det gjør du allerede.
Slik gjør du det
Bare send en e-post til vår kundeservice: customerservice@firtal.com og beskriv problemet. Sørg for å oppgi det aktuelle ordrenummeret og hvilket produkt det er snakk om i e-posten.
Jo mer informasjon vi kan få på forhånd, jo raskere kan vi hjelpe deg.
Du har naturligvis to års klagerett, som gjelder fra den dagen du mottar varene dine.
Hvis varen er ødelagt under frakt ved ankomst, må du reklamere innen 5 dager etter at du oppdaget feilen. Ellers har du rett til å klage i 24 måneder etter kjøpslovens bestemmelser dersom et produkt går i stykker.
For klarhetens skyld henviser vi til våre vilkår og betingelser:
I praksis er det imidlertid ikke så langdrygt som loven gjør det til.
– Du kan enten få varen reparert, byttet, pengene tilbake, eller prisen redusert, avhengig av den konkrete situasjonen. (Forutsatt at klagen er berettiget, selvfølgelig)
Du kan som regel kun klage på feil som viser seg inntil to år etter at du har mottatt varen. For varer med begrenset holdbarhet er klageretten begrenset av holdbarhetsperioden.
Oppdager du en feil må du raskt kontakte vår kundeservice – og det gjør du allerede.
Slik gjør du det
Bare send en e-post til vår kundeservice: customerservice@firtal.com og beskriv problemet. Sørg for å oppgi det aktuelle ordrenummeret og hvilket produkt det er snakk om i e-posten.
Jo mer informasjon vi kan få på forhånd, jo raskere kan vi hjelpe deg.
Hvis vi har sendt deg feil produkt, beklager vi veldig.
Du er velkommen til å kontakte vår kundeservice - customerservice@firtal.com
Vi vil be deg om å sende oss ditt ordrenummer samt et bilde av feil produkt og strekkoden på det. Da må vi selvfølgelig være behjelpelige med en god løsning.
Du er velkommen til å kontakte vår kundeservice - customerservice@firtal.com
Vi vil be deg om å sende oss ditt ordrenummer samt et bilde av feil produkt og strekkoden på det. Da må vi selvfølgelig være behjelpelige med en god løsning.
Ved å opprette en konto i butikken vår får du noen fordeler, som å kunne gjennomføre kjøpene dine mye raskere, lagre flere leveringsadresser, se og spore bestillingene dine på kontoen din og mye mer.
Klikk på "Logg inn" som ligger helt øverst på nettsiden.
Skriv inn påloggingsinformasjonen din i de riktige feltene.
Hvis du har mistet passordet til kundekontoen din, kan dette tilbakestilles. Se hvordan du tilbakestiller det under "Hvordan tilbakestiller jeg kontopassordet mitt?"
Klikk på "Logg inn" som ligger helt øverst på nettsiden.
Skriv inn påloggingsinformasjonen din i de riktige feltene.
Hvis du har mistet passordet til kundekontoen din, kan dette tilbakestilles. Se hvordan du tilbakestiller det under "Hvordan tilbakestiller jeg kontopassordet mitt?"
Hvis du har en kundekonto hos oss og dessverre har glemt eller mistet koden din, kan du alltid tilbakestille den selv.
Skulle dette være irriterende av en eller annen grunn, send en e-post til vår kundeservice: customerservice@firtal.com og vi vil sørge for å tilbakestille passordet ditt fra vår side.
Det er ikke mulig å kjøpe et abonnement med ulike fordeler mot månedlig betaling.
Hvis du har meldt deg på vårt nyhetsbrev og ikke lenger ønsker å motta det, kan du melde deg av via hvert nyhetsbrev du mottar.
Nederst i e-posten vil det stå "Avslutte abonnementet" eller "unsubscribe". Du kan også melde deg av nedenfor.
Nederst i e-posten vil det stå "Avslutte abonnementet" eller "unsubscribe". Du kan også melde deg av nedenfor.
Vår kundeservice vil gjerne prøve å se om vi kan hjelpe deg med spørsmålet ditt.
Bare send en e-post til: customerservice@firtal.com
Du må meget gjerne være forsiktig i spørsmålet ditt, og i dine kriterier for dette, slik at vi kan gi deg så presis og tilfredsstillende veiledning som mulig.
Bare send en e-post til: customerservice@firtal.com
Du må meget gjerne være forsiktig i spørsmålet ditt, og i dine kriterier for dette, slik at vi kan gi deg så presis og tilfredsstillende veiledning som mulig.
Dessverre er det ikke mulig å hente bestillingen din i vårt register.
Du kan i stedet velge mellom våre leveringsmåter Helthjem og PostNord, hvor du mottar pakken din innen 2-6 dager avhengig av hvilken ukedag du bestiller.
Du kan i stedet velge mellom våre leveringsmåter Helthjem og PostNord, hvor du mottar pakken din innen 2-6 dager avhengig av hvilken ukedag du bestiller.
For å kunne betjene og betjene deg lagrer vi naturligvis en stor mengde personopplysninger om deg.
Det er imidlertid alltid mulig, i henhold til personopplysningsforordningen, å få dine data slettet eller få tilgang til dem.
Hvis du ønsker å få innsikt i dataene dine eller slette dataene dine, er det bare å sende en e-post til vår kundeservice.
Skriv til oss på customerservice@firtal.com
Det er imidlertid alltid mulig, i henhold til personopplysningsforordningen, å få dine data slettet eller få tilgang til dem.
Hvis du ønsker å få innsikt i dataene dine eller slette dataene dine, er det bare å sende en e-post til vår kundeservice.
Skriv til oss på customerservice@firtal.com
Hvis du er en selskap, leverandør, blogger/influencer som ønsker å samarbeide, ta kontakt med vår kundeservice.
Vennligst skriv til customerservice@firtal.com, så vil vi være behjelpelige med å videresende din henvendelse til rett person hos oss.
Hvis det interesserer oss, kommer vi tilbake til deg.
Vi gir ikke ut spesifikke e-postadresser eller telefonnumre til våre andre ansatte, så alt må gå gjennom vår kundeservice.
Vennligst skriv til customerservice@firtal.com, så vil vi være behjelpelige med å videresende din henvendelse til rett person hos oss.
Hvis det interesserer oss, kommer vi tilbake til deg.
Vi gir ikke ut spesifikke e-postadresser eller telefonnumre til våre andre ansatte, så alt må gå gjennom vår kundeservice.
Hvis du ikke har funnet svar på spørsmålet ditt, er du mer enn velkommen til å kontakte oss på telefon eller e-post slik at vi kan hjelpe deg.
Du er alltid velkommen til å sende oss en e-post. Vi prøver å svare innen 24 timer. Det kan imidlertid bli lengre responstid i helgene, derfor må det påregnes noe lengre responstid her
Du er alltid velkommen til å sende oss en e-post. Vi prøver å svare innen 24 timer. Det kan imidlertid bli lengre responstid i helgene, derfor må det påregnes noe lengre responstid her