Ofte stillede spørgsmål
Vi prøver alltid å sende bestillingen din så raskt som mulig. Vi mottar varer fra våre leverandører hver ukedag, og siden vi lagerfører de fleste produktene, kan vi levere veldig raskt.
Hvis bestillingen din er sendt og du ikke har mottatt den innen 3 dager etter utsendelse, er du velkommen til å kontakte oss. Vi leverer vanligvis innen 2–6 virkedager.
Dessverre har ordrebekreftelser en tendens til å havne i SPAM-filteret ditt, så prøv alltid å sjekke der først.
SPAM-filteret kan også kalles "Uønsket e-post" eller "Reklame", avhengig av hvilket e-postsystem du bruker.
Heldigvis skjer det sjelden at systemet vårt ikke sender en ordrebekreftelse til e-postadressen du oppga ved bestilling – ofte skyldes det ganske enkelt at e-postadressen er oppgitt feil.
Ønsker du bekreftelse på at bestillingen din har gått gjennom, trenger du bare å sende en e-post hvor du oppgir ditt fulle navn og den e-postadressen du brukte ved registrering på made4men.no.
Vi vil da sjekke om bestillingen har gått gjennom og komme tilbake til deg så snart som mulig.
Hvis noe mangler i bestillingen din, beklager vi selvfølgelig veldig! Vi er kun mennesker, og av og til gjør våre dyktige lagermedarbeidere en feil.
Det er mest sannsynlig bare en pakkefeil, og det skal vi selvfølgelig fikse så fort vi kan. Bare skriv en e-post til vår kundeservice og beskriv feilen – og oppgi ordrenummeret ditt. Vi vil da undersøke saken og få tilsendt den manglende varen så snart som mulig.
Dersom du har mottatt et annet produkt enn det du bestilte, vil vi be deg sende bilde av varen, samt strekkoden på varen. Da har vi mulighet til å undersøke hvordan denne beklagelige feilen kunne skjedd. Og selvfølgelig skal vi rette det.
SLIK GJØR DU DET: Skriv en e-post til: kundeservice@made4men.dk
Det er mest sannsynlig bare en pakkefeil, og det skal vi selvfølgelig fikse så fort vi kan. Bare skriv en e-post til vår kundeservice og beskriv feilen – og oppgi ordrenummeret ditt. Vi vil da undersøke saken og få tilsendt den manglende varen så snart som mulig.
Dersom du har mottatt et annet produkt enn det du bestilte, vil vi be deg sende bilde av varen, samt strekkoden på varen. Da har vi mulighet til å undersøke hvordan denne beklagelige feilen kunne skjedd. Og selvfølgelig skal vi rette det.
SLIK GJØR DU DET: Skriv en e-post til: kundeservice@made4men.dk
Du står fritt til å kansellere en bestilling hos oss hvis den ikke allerede pakkes eller er sendt – vi kan dessverre ikke stoppe den. Våre lagermedarbeidere pakker raskt, så vi kan ikke alltid garantere at vi rekker å kansellere den.
Du kan kansellere bestillingen her.
Ønsker du den kansellert, må du skynde deg å kontakte vår kundeservice samme dag som bestillingen er lagt inn. Vår kundeservice svarer raskt på e-post: customerservice@firtal.com.
Vennligst oppgi ordrenummeret ditt, så vil vi undersøke om vi kan kansellere bestillingen din, og i så fall bekrefte det. Hvis du ikke rekker å kontakte oss før pakken er sendt, kan du alltid returnere den – men vi gjør selvfølgelig vårt beste for å kansellere først.
Du kan også nekte mottak når pakken blir levert, eller returnere pakken til oss – se punktet: Kan jeg returnere et produkt/ordre?.
Hvis du nekter mottak, blir pakken returnert til oss. Velger du denne løsningen, vennligst informer kundeservice via e-post i god tid, slik at vi kan refundere beløpet så snart pakken er tilbake hos oss.
Vi gjør oppmerksom på at Teller og PBS, som håndterer krediteringer, noen ganger har 3–7 dagers behandlingstid, så det kan ta litt før pengene er synlige på kontoen din.
Du kan kansellere bestillingen her.
Ønsker du den kansellert, må du skynde deg å kontakte vår kundeservice samme dag som bestillingen er lagt inn. Vår kundeservice svarer raskt på e-post: customerservice@firtal.com.
Vennligst oppgi ordrenummeret ditt, så vil vi undersøke om vi kan kansellere bestillingen din, og i så fall bekrefte det. Hvis du ikke rekker å kontakte oss før pakken er sendt, kan du alltid returnere den – men vi gjør selvfølgelig vårt beste for å kansellere først.
Du kan også nekte mottak når pakken blir levert, eller returnere pakken til oss – se punktet: Kan jeg returnere et produkt/ordre?.
Hvis du nekter mottak, blir pakken returnert til oss. Velger du denne løsningen, vennligst informer kundeservice via e-post i god tid, slik at vi kan refundere beløpet så snart pakken er tilbake hos oss.
Vi gjør oppmerksom på at Teller og PBS, som håndterer krediteringer, noen ganger har 3–7 dagers behandlingstid, så det kan ta litt før pengene er synlige på kontoen din.
Vi kan dessverre ikke garantere at vi rekker å gjøre endringer i bestillingen din, da våre lagermedarbeidere behandler ordre veldig raskt – men vi vil gjerne prøve. Kontakt oss så snart som mulig etter bestilling, så undersøker vi om det er mulig.
Uansett er det ikke mulig å legge til varer i bestillingen. Betalingen din er sikret gjennom NETS, og vi kan aldri trekke et høyere beløp enn det du opprinnelig bestilte og godkjente. Din sikkerhet er vår høyeste prioritet.
Uansett er det ikke mulig å legge til varer i bestillingen. Betalingen din er sikret gjennom NETS, og vi kan aldri trekke et høyere beløp enn det du opprinnelig bestilte og godkjente. Din sikkerhet er vår høyeste prioritet.
Du kan legge til gave- og rabattkoder på bestillingen din slik at du får rabatt eller en gave inkludert i ordren. Gave-/rabattkoden legges inn i handlekurven eller ved registrering av dine opplysninger.
Du skriver inn koden i feltet: "Skriv inn gavekortnummer eller rabattkode..."
Hvis koden ikke fungerer, vennligst sjekk om bokstavene er store eller små, eller om det er et mellomrom et sted.
Er det en rabattkode du har mottatt på e-post?
Når du mottar rabattkoder eller tilbud via nyhetsbrevene våre, settes det ofte kriterier for når koden kan brukes. Vi anbefaler derfor at du leser e-posten nøye og gjør deg kjent med vilkårene som må være oppfylt for at koden skal fungere.
Du skriver inn koden i feltet: "Skriv inn gavekortnummer eller rabattkode..."
Hvis koden ikke fungerer, vennligst sjekk om bokstavene er store eller små, eller om det er et mellomrom et sted.
Er det en rabattkode du har mottatt på e-post?
Når du mottar rabattkoder eller tilbud via nyhetsbrevene våre, settes det ofte kriterier for når koden kan brukes. Vi anbefaler derfor at du leser e-posten nøye og gjør deg kjent med vilkårene som må være oppfylt for at koden skal fungere.
Fakturaen din blir faktisk ikke sendt til deg automatisk – verken elektronisk eller i pakken du mottar. Du vil i stedet motta en ordrebekreftelse på e-post.
Trenger du en faktura, kan du alltid kontakte vår kundeservice og be om å få den tilsendt.
Trenger du en faktura, kan du alltid kontakte vår kundeservice og be om å få den tilsendt.
Du får alltid gratis frakt når du velger Helthjem hjemlevering og bestiller for over 999 kr.
Bestiller du for under 999 kr, er vi nødt til å belaste 99 kr for levering.
Dersom du ikke har mulighet til å velge Helthjem hjemlevering, tilbyr vi gratis frakt med PostNord Pakkeshop.
Bestiller du for under 999 kr, er vi nødt til å belaste 99 kr for levering.
Dersom du ikke har mulighet til å velge Helthjem hjemlevering, tilbyr vi gratis frakt med PostNord Pakkeshop.
Det skyldes sannsynligvis at pakkens mål og vekt overskrider Helthjems begrensninger for hjemlevering. Forsendelsen din kan maksimalt veie 5 kg (inkludert emballasje).
Når en ordre overskrider størrelse og/eller vekt, forsvinner dessverre dette leveringsalternativet. Du kan imidlertid alltid velge PostNord Pakkeshop som leveringsmåte.
Når en ordre overskrider størrelse og/eller vekt, forsvinner dessverre dette leveringsalternativet. Du kan imidlertid alltid velge PostNord Pakkeshop som leveringsmåte.
Hvis du har lagt inn ufullstendig leveringsinformasjon – og dette skjer faktisk ganske ofte – ber vi deg kontakte oss så snart som mulig på customerservice@firtal.com.
Du må ganske enkelt oppgi ordrenummeret ditt og de riktige opplysningene. Dersom bestillingen ikke er pakket ennå, kan vi rette feilen og sende bestillingen din med korrekt informasjon.
Hvis bestillingen blir sendt med feil navn/adresse, vil den mest sannsynlig havne i en pakkebutikk – forutsatt at adressen er ugyldig. Hvis pakken blir levert til adressen du ved en feiltakelse har oppgitt, ber vi deg kontakte husstanden på den adressen.
Skynd deg å kontakte oss slik at vi kan rette opp i dette før bestillingen sendes. Å feile er menneskelig, og mange har gjort det før deg 😃
Du må ganske enkelt oppgi ordrenummeret ditt og de riktige opplysningene. Dersom bestillingen ikke er pakket ennå, kan vi rette feilen og sende bestillingen din med korrekt informasjon.
Hvis bestillingen blir sendt med feil navn/adresse, vil den mest sannsynlig havne i en pakkebutikk – forutsatt at adressen er ugyldig. Hvis pakken blir levert til adressen du ved en feiltakelse har oppgitt, ber vi deg kontakte husstanden på den adressen.
Skynd deg å kontakte oss slik at vi kan rette opp i dette før bestillingen sendes. Å feile er menneskelig, og mange har gjort det før deg 😃
Stoptidene viser når du senest må bestille for at ordren din skal bli sendt med neste forsendelse.
Stoptidene varierer mellom de ulike transportørene vi benytter. Nedenfor kan du se når du må ha bestilt for at bestillingen din skal bli sendt ved neste opphenting. Vi sender med den transportøren du har valgt.
Stoptidene varierer mellom de ulike transportørene vi benytter. Nedenfor kan du se når du må ha bestilt for at bestillingen din skal bli sendt ved neste opphenting. Vi sender med den transportøren du har valgt.
Mandag – Torsdag | Fredag | Lørdag | Søndag | |
---|---|---|---|---|
GLS | 19:30 | 16:00 | Ingen | 16:00 |
DAO Home | 16:00 | 16:00 | 16:00 | 16:00 |
DAO Shop | 19:30 | 16:00 | 16:00 | 16:00 |
PostNord | 17:30 | 16:00 | Ingen | Ingen |
Hvis pakken din ikke har kommet frem innenfor den lovede leveringstiden, ber vi deg kontakte vår kundeservice på kundeservice@made4men.dk innen 5 dager, slik at vi kan etterlyse pakken hos fraktselskapet. Ofte blir pakken raskt funnet og levert til deg.
Hvis pakken fortsatt ikke dukker opp etter etterlysningen, vil vi naturligvis erstatte den og sende en ny til deg.
Husk å oppgi ordrenummer og/eller pakkenummer i henvendelsen din når du kontakter oss om problemet.
Hvis pakken fortsatt ikke dukker opp etter etterlysningen, vil vi naturligvis erstatte den og sende en ny til deg.
Husk å oppgi ordrenummer og/eller pakkenummer i henvendelsen din når du kontakter oss om problemet.
Hvis du mot formodning ønsker å angre kjøpet ditt, har du 14 dagers angrerett. Angrefristen løper fra den dagen du mottok varen. Du må bare gi beskjed til vår kundeservice innen fristen utløper.
Vi ber deg vennligst skrive ut og fylle ut dette skjemaet og legge det ved i pakken. Det er viktig at du gjør begge deler – ellers kan behandlingstiden bli forlenget.
Returskjema
Pakker som sendes med Helthjem eller til pakkebutikker, vil bli returnert til oss og må sendes på nytt.
Du må selv dekke returfrakten. Denne kostnaden refunderes ikke.
Returnerte varer uten ordrenummer vil dessverre ikke bli behandlet. Vi kan ikke garantere tilbakebetaling før produktet er inspisert av vårt varemottak. Hvis vi mottar et produkt som ikke kan returneres (f.eks. ved brutt forsegling eller egenpåført skade), vil vi returnere produktet til deg.
Du mister angreretten hvis du bryter forseglingen på produkter som av helsemessige eller hygieniske årsaker ikke egner seg for retur.
Vi ber deg vennligst skrive ut og fylle ut dette skjemaet og legge det ved i pakken. Det er viktig at du gjør begge deler – ellers kan behandlingstiden bli forlenget.
Returskjema
Pakker som sendes med Helthjem eller til pakkebutikker, vil bli returnert til oss og må sendes på nytt.
Du må selv dekke returfrakten. Denne kostnaden refunderes ikke.
Returnerte varer uten ordrenummer vil dessverre ikke bli behandlet. Vi kan ikke garantere tilbakebetaling før produktet er inspisert av vårt varemottak. Hvis vi mottar et produkt som ikke kan returneres (f.eks. ved brutt forsegling eller egenpåført skade), vil vi returnere produktet til deg.
Du mister angreretten hvis du bryter forseglingen på produkter som av helsemessige eller hygieniske årsaker ikke egner seg for retur.
Hvis ett eller flere av produktene dine har blitt skadet under frakt, ber vi deg kontakte oss innen 5 dager etter at du har mottatt pakken.
E-postadresse: kundeservice@made4men.dk
Vi trenger noen bilder fra deg, som du må sende med i e-posten, slik at vi kan vurdere omfanget av skaden. Bildene vi trenger er:
Selve pakken (minst ett bilde hvor man kan se fraktetiketten),
Emballasjen som lå rundt produktene i pakken,
Det eller de produktene som er skadet.
OBS: Det er svært viktig at du beholder både pakken, emballasjen og det skadede produktet til vi har vært i dialog med deg og har løst problemet.
På forhånd takk!
E-postadresse: kundeservice@made4men.dk
Vi trenger noen bilder fra deg, som du må sende med i e-posten, slik at vi kan vurdere omfanget av skaden. Bildene vi trenger er:
Selve pakken (minst ett bilde hvor man kan se fraktetiketten),
Emballasjen som lå rundt produktene i pakken,
Det eller de produktene som er skadet.
OBS: Det er svært viktig at du beholder både pakken, emballasjen og det skadede produktet til vi har vært i dialog med deg og har løst problemet.
På forhånd takk!
Når du skal betale for bestillingen din, kan du bruke kredittkort eller MobilePay. Vi støtter følgende betalingskort:
Visa Dankort
Visa
Visa Electron
Mastercard
Maestro
Visa Dankort
Visa
Visa Electron
Mastercard
Maestro
I henhold til lovverket kan vi først trekke penger fra kortet ditt når varene sendes til deg.
Når du legger inn bestillingen og oppgir betalingsinformasjonen din eller betaler med MobilePay, godkjenner du at vi kan trekke beløpet når bestillingen sendes.
Når ordren er sendt, vil pengene bli trukket fra kontoen din. På kontoutskriften vil det stå vårt konsernnavn: Firtal Web.
Hvis bestillingen blir kansellert, blir betalingen også kansellert. Det blir dermed ikke trukket noe fra kontoen din.
Når du legger inn bestillingen og oppgir betalingsinformasjonen din eller betaler med MobilePay, godkjenner du at vi kan trekke beløpet når bestillingen sendes.
Når ordren er sendt, vil pengene bli trukket fra kontoen din. På kontoutskriften vil det stå vårt konsernnavn: Firtal Web.
Hvis bestillingen blir kansellert, blir betalingen også kansellert. Det blir dermed ikke trukket noe fra kontoen din.
I Norge (og EU generelt) er det ikke lov å trekke penger for en bestilling før den er sendt. Det finnes imidlertid betalingskort hvor beløpet blir reservert umiddelbart etter kjøpet.
Har du gjennomført en bestilling og betalt med Mastercard eller Visa Electron, og deretter kansellert bestillingen, vil beløpet fortsatt være reservert på kontoen din.
Denne reservasjonen varer i opptil 28 bankdager og kan kun fjernes av banken din. Reservasjonen utløper automatisk etter denne perioden.
Om du kan få slettet en reservasjon før tiden, avhenger av bankens kortbetingelser. Reglene varierer noe fra bank til bank, så kontakt din bank for mer informasjon. Alternativt kan du vente til reservasjonen utløper automatisk.
Made4men har ingen tilgang til å fjerne reservasjonen – det kan kun banken gjøre.
Les mer om reserverte beløp hos E-mærket →
Har du gjennomført en bestilling og betalt med Mastercard eller Visa Electron, og deretter kansellert bestillingen, vil beløpet fortsatt være reservert på kontoen din.
Denne reservasjonen varer i opptil 28 bankdager og kan kun fjernes av banken din. Reservasjonen utløper automatisk etter denne perioden.
Om du kan få slettet en reservasjon før tiden, avhenger av bankens kortbetingelser. Reglene varierer noe fra bank til bank, så kontakt din bank for mer informasjon. Alternativt kan du vente til reservasjonen utløper automatisk.
Made4men har ingen tilgang til å fjerne reservasjonen – det kan kun banken gjøre.
Les mer om reserverte beløp hos E-mærket →
Hvis du av en eller annen grunn angrer kjøpet ditt etter at pakken er sendt, kan du fortsatt benytte deg av angreretten.
Vi anbefaler å lese våre handelsbetingelser, slik at du alltid har den nyeste og gjeldende informasjonen:
(Regelverket fra myndighetene og e-merket blir oppdatert årlig – og vi følger selvfølgelig gjeldende regler, slik at du som kunde er best mulig beskyttet.)
Hvis du allerede vet at du ikke ønsker pakken, og den er på vei, har du flere muligheter: Med PostNord og Helthjem kan du nekte å ta imot pakken. Hvis pakken sendes til pakkebutikk, kan du bare unngå å hente den – så returneres den automatisk til oss.
Når vi har mottatt pakken i retur, tilbakefører vi pengene til betalingskortet du brukte ved kjøpet.
Har du allerede mottatt bestillingen og angrer, er du selvfølgelig velkommen til å returnere bestillingen til oss.
I begge tilfeller ber vi deg kontakte vår kundeservice på e-post og informere om at du angrer kjøpet. Oppgi gjerne ordrenummeret ditt, slik at vi raskt og effektivt kan behandle saken når pakken ankommer vårt lager.
Vi anbefaler å lese våre handelsbetingelser, slik at du alltid har den nyeste og gjeldende informasjonen:
(Regelverket fra myndighetene og e-merket blir oppdatert årlig – og vi følger selvfølgelig gjeldende regler, slik at du som kunde er best mulig beskyttet.)
Hvis du allerede vet at du ikke ønsker pakken, og den er på vei, har du flere muligheter: Med PostNord og Helthjem kan du nekte å ta imot pakken. Hvis pakken sendes til pakkebutikk, kan du bare unngå å hente den – så returneres den automatisk til oss.
Når vi har mottatt pakken i retur, tilbakefører vi pengene til betalingskortet du brukte ved kjøpet.
Har du allerede mottatt bestillingen og angrer, er du selvfølgelig velkommen til å returnere bestillingen til oss.
I begge tilfeller ber vi deg kontakte vår kundeservice på e-post og informere om at du angrer kjøpet. Oppgi gjerne ordrenummeret ditt, slik at vi raskt og effektivt kan behandle saken når pakken ankommer vårt lager.
Hvis varen har tapt verdi, og det skyldes at du har brukt den på en annen måte enn hva som var nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og hvordan den fungerer, kan du kun få deler av – eller ingenting av – kjøpesummen tilbake.
Varene må returneres i original emballasje, og eventuell beskyttende forsegling rundt produktet må ikke være brutt. Med andre ord har du plikt til å returnere varen i vesentlig samme stand og mengde som da du mottok den.
Levering av forseglede varer som av helse- eller hygieneårsaker ikke egner seg til retur, og hvor forseglingen er brutt etter levering, kan vi dessverre ikke refundere.
Du mister angreretten dersom du bryter forseglingen på produkter som av hygieniske eller helsemessige årsaker ikke kan returneres.
Varene må returneres i original emballasje, og eventuell beskyttende forsegling rundt produktet må ikke være brutt. Med andre ord har du plikt til å returnere varen i vesentlig samme stand og mengde som da du mottok den.
Levering av forseglede varer som av helse- eller hygieneårsaker ikke egner seg til retur, og hvor forseglingen er brutt etter levering, kan vi dessverre ikke refundere.
Du mister angreretten dersom du bryter forseglingen på produkter som av hygieniske eller helsemessige årsaker ikke kan returneres.
Du har selvfølgelig to års reklamasjonsrett, som gjelder fra den dagen du mottar varene dine.
Hvis varen har blitt skadet under frakt ved ankomst, må du sende inn reklamasjon innen 5 dager etter at du oppdaget feilen. Ellers har du reklamasjonsrett i 24 måneder i henhold til kjøpslovens regler, dersom et produkt går i stykker.
Du trenger bare å sende en e-post til vår kundeservice og beskrive problemet. Husk å oppgi det aktuelle ordrenummeret og hvilken vare det gjelder i e-posten.
Ikke send noe i retur til oss før du har vært i kontakt med oss. Vi kan ofte hjelpe raskere og bedre på den måten.
Hvis varen har blitt skadet under frakt ved ankomst, må du sende inn reklamasjon innen 5 dager etter at du oppdaget feilen. Ellers har du reklamasjonsrett i 24 måneder i henhold til kjøpslovens regler, dersom et produkt går i stykker.
Du trenger bare å sende en e-post til vår kundeservice og beskrive problemet. Husk å oppgi det aktuelle ordrenummeret og hvilken vare det gjelder i e-posten.
Ikke send noe i retur til oss før du har vært i kontakt med oss. Vi kan ofte hjelpe raskere og bedre på den måten.
Ikke send noe i retur før du har vært i kontakt med oss. Vi kan ofte hjelpe raskere og bedre enn du tror 😃
Du har selvfølgelig to års reklamasjonsrett, som gjelder fra den dagen du mottar varene dine.
Hvis varen er skadet under frakt ved ankomst, må du reklamere innen 5 dager etter at du oppdager feilen. Ellers gjelder reklamasjonsretten i 24 måneder i henhold til kjøpslovens regler.
Vi henviser for ordens skyld til våre salgsbetingelser.
I praksis er det likevel ikke så komplisert som det juridisk kan høres ut:
– Du kan enten få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller prisavslag – avhengig av situasjonen og forutsatt at reklamasjonen er berettiget.
Som utgangspunkt kan du bare klage på feil som viser seg innen to år etter at du mottok varen. For varer med begrenset holdbarhet, er klageretten avgrenset til holdbarhetstiden.
Oppdager du en feil, kontakt vår kundeservice så snart som mulig – og det gjør du jo allerede nå 😊
Slik gjør du:
Send en e-post til vår kundeservice: kundeservice@made4men.dk og beskriv problemet. Husk å oppgi ordrenummer og hvilken vare det gjelder i e-posten.
Jo mer informasjon vi får på forhånd, jo raskere kan vi hjelpe deg.
Du har selvfølgelig to års reklamasjonsrett, som gjelder fra den dagen du mottar varene dine.
Hvis varen er skadet under frakt ved ankomst, må du reklamere innen 5 dager etter at du oppdager feilen. Ellers gjelder reklamasjonsretten i 24 måneder i henhold til kjøpslovens regler.
Vi henviser for ordens skyld til våre salgsbetingelser.
I praksis er det likevel ikke så komplisert som det juridisk kan høres ut:
– Du kan enten få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller prisavslag – avhengig av situasjonen og forutsatt at reklamasjonen er berettiget.
Som utgangspunkt kan du bare klage på feil som viser seg innen to år etter at du mottok varen. For varer med begrenset holdbarhet, er klageretten avgrenset til holdbarhetstiden.
Oppdager du en feil, kontakt vår kundeservice så snart som mulig – og det gjør du jo allerede nå 😊
Slik gjør du:
Send en e-post til vår kundeservice: kundeservice@made4men.dk og beskriv problemet. Husk å oppgi ordrenummer og hvilken vare det gjelder i e-posten.
Jo mer informasjon vi får på forhånd, jo raskere kan vi hjelpe deg.
Hvis vi ved en feil har sendt deg feil produkt, beklager vi på det sterkeste.
Du er velkommen til å kontakte vår kundeservice på kundeservice@made4men.dk
Vi ber deg sende oss ordrenummeret ditt samt et bilde av det mottatte produktet og strekkoden på varen. Da skal vi selvfølgelig sørge for en god løsning.
Du er velkommen til å kontakte vår kundeservice på kundeservice@made4men.dk
Vi ber deg sende oss ordrenummeret ditt samt et bilde av det mottatte produktet og strekkoden på varen. Da skal vi selvfølgelig sørge for en god løsning.
Ved å opprette en konto i vår nettbutikk får du flere fordeler – du kan gjennomføre kjøp mye raskere, lagre flere leveringsadresser, se og spore dine ordre på kontoen din og mye mer.
Klikk på "Logg inn" som du finner helt øverst på nettsiden.
Skriv inn innloggingsopplysningene dine i de riktige feltene.
Har du mistet passordet til kundekontoen din, kan det nullstilles. Se hvordan under “Hvordan tilbakestiller jeg passordet til kontoen min?”
Klikk på "Logg inn" som du finner helt øverst på nettsiden.
Skriv inn innloggingsopplysningene dine i de riktige feltene.
Har du mistet passordet til kundekontoen din, kan det nullstilles. Se hvordan under “Hvordan tilbakestiller jeg passordet til kontoen min?”
Hvis du har en kundekonto hos oss, og du har glemt eller mistet passordet ditt, kan du enkelt tilbakestille det selv.
Tilbakestill passord her >
Skulle det oppstå problemer, er du velkommen til å sende en e-post til vår kundeservice på kundeservice@made4men.no, så hjelper vi deg med å tilbakestille passordet ditt.
Tilbakestill passord her >
Skulle det oppstå problemer, er du velkommen til å sende en e-post til vår kundeservice på kundeservice@made4men.no, så hjelper vi deg med å tilbakestille passordet ditt.
Det er ikke mulig å kjøpe et abonnement med ulike fordeler mot månedlig betaling hos Made4Men. Du blir derfor ikke automatisk påmeldt noe betalingsabonnement når du handler hos oss.
Hvis du har meldt deg på vårt nyhetsbrev og ikke lenger ønsker å motta det, kan du enkelt melde deg av via en hvilken som helst nyhetsbrev-e-post du har mottatt.
Nederst i e-posten finner du en lenke som sier “avmeld” eller “unsubscribe”. Du kan også melde deg av direkte via knappen nedenfor.
Meld meg av nyhetsbrevet >
Nederst i e-posten finner du en lenke som sier “avmeld” eller “unsubscribe”. Du kan også melde deg av direkte via knappen nedenfor.
Meld meg av nyhetsbrevet >
Vår kundeservice hjelper deg gjerne med spørsmål om produkter og bruken av dem.
Send oss en e-post til: kundeservice@made4men.no
Vennligst vær så presis som mulig i spørsmålet ditt og hvilke behov du har, slik at vi kan gi deg den mest nøyaktige og tilfredsstillende veiledningen mulig.
Send oss en e-post til: kundeservice@made4men.no
Vennligst vær så presis som mulig i spørsmålet ditt og hvilke behov du har, slik at vi kan gi deg den mest nøyaktige og tilfredsstillende veiledningen mulig.
Det er dessverre ikke mulig å hente bestillingen din fysisk hos oss. Du kan i stedet velge levering med Helthjem eller PostNord. Ofte vil du ha pakken din i løpet av 1–2 virkedager.
For å kunne betjene og hjelpe deg best mulig, lagrer vi naturligvis en del personopplysninger om deg.
I henhold til personvernforordningen (GDPR) har du alltid rett til å få innsyn i dine data, eller få dem slettet.
Ønsker du innsyn i hvilke data vi har lagret om deg, eller ønsker du at de slettes, kan du sende en e-post til vår kundeservice.
Skriv til oss på: kundeservice@made4men.no
I henhold til personvernforordningen (GDPR) har du alltid rett til å få innsyn i dine data, eller få dem slettet.
Ønsker du innsyn i hvilke data vi har lagret om deg, eller ønsker du at de slettes, kan du sende en e-post til vår kundeservice.
Skriv til oss på: kundeservice@made4men.no
Hvis du er en bedrift, leverandør eller blogger/influencer som ønsker et samarbeid, ber vi deg kontakte vår kundeservice.
Send en e-post til kundeservice@made4men.no, så sørger vi for å sende henvendelsen videre til riktig person hos oss. Hvis det er aktuelt for oss, vil vi ta kontakt med deg.
Vi gir ikke ut spesifikke e-postadresser eller telefonnumre til øvrige ansatte hos oss – all kontakt skal gå gjennom kundeservice.
Send en e-post til kundeservice@made4men.no, så sørger vi for å sende henvendelsen videre til riktig person hos oss. Hvis det er aktuelt for oss, vil vi ta kontakt med deg.
Vi gir ikke ut spesifikke e-postadresser eller telefonnumre til øvrige ansatte hos oss – all kontakt skal gå gjennom kundeservice.
Har du ikke funnet svar på spørsmålet ditt, er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på telefon eller e-post, så hjelper vi deg.
Du er alltid velkommen til å sende oss en e-post. Vi tilstreber å svare innen 24 timer. Det kan imidlertid være noe lengre svartid i helgene.
Kontakt oss her >
Alternativt kan du ringe oss på telefon 89 88 17 78. Vi har åpent mandag til fredag kl. 10.00–15.00.
Vær oppmerksom på at vi holder stengt mellom kl. 12.00–13.00.
Du er alltid velkommen til å sende oss en e-post. Vi tilstreber å svare innen 24 timer. Det kan imidlertid være noe lengre svartid i helgene.
Kontakt oss her >
Alternativt kan du ringe oss på telefon 89 88 17 78. Vi har åpent mandag til fredag kl. 10.00–15.00.
Vær oppmerksom på at vi holder stengt mellom kl. 12.00–13.00.